دبیر هیئت وزنه برداری خوزستان گفت: برای میزبانی بهتر رقابت‌های بین‌المللی وزنه برداری جام فجر در خوزستان پیگیر هستیم.

غلام لاله زار، دبیر هیئت وزنه برداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رقابت‌های بین‌المللی وزنه برداری جام فجر بهمن سال جاری در خوزستان برگزار خواهد شد، به دنبال این هستیم که میزبانی بهتری در این زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از نشستی که با حضور علی مرادی، رئیس فدراسیون مدیر کل ورزش و استاندار خوزستان در این استان صورت گرفت قرار شد که هزینه‌های این مسابقات توسط تیم‌های ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب متقبل شود تا زمان برگزاری رقابت‌ها فاصله زیادی نداریم و باید خود را آماده کنیم، برای همین از سالن نفت نیز بازدید کرده‌ایم که این رقابت‌ها در این محل صورت گیرد اما باز جاهای دیگر را مدنظر خواهیم داشت و پس از بررسی‌ اقدام می‌کنیم به احتمال زیاد سالن نفت با توجه به امکانات خوب و مناسبش میزبان این رقابت‌ها باشد.

نفرات برتر جوایز دلاری  می‌گیرند

 وی در این باره گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 8 هزار، 5 هزار و 3 هزار دلار تقدیم خواهد شد.

لاله زار  تاکید کرد: برای این رقابت‌ها 5 یا 6  تیم خارجی حضور خواهند داشت، به طبع از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد شد.

لاله زار در ادامه افزود: برای این رقابت‌ها در نظر داریم که تیم‌های ملی حفاری، نفت خیز جنوب، بزرگسالان و جوانان حضور پیدا کنند.

مسابقات جام فجر افتخاری برای خوزستان و ایران

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری رقابت‌های وزنه برداری جام فجر به صورت بین المللی در استان افتخاری بزرگ برای خوزستان و کشورمان دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار