معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از اجرای برنامه های ایستگاهی ،نمایشگاهی و تجسمی با عنوان جلوه توحيد خبر داد.

علی رمضانی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به پرپايی ٢٢نمايشگاه عكس و خوشنويسی با محوريت غدير اظهار كرد: در این زمینه 22 نمایشگاه عکس و آثارخوشنویسی با محوریت غدیر، امامت، توحيد، حج ابراهيمی در مناطق 22 گانه برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه عکس ورزش شهروندی با موضوع جوانمردی و پهلوانی و نمایشگاه عکس با محتوای مراسم حج و اعمال حاجيان از سوی سازمان ورزش و شرکت بهره برداری مترو برپا خواهد شد.

 معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تصريح كرد: برج ميلاد نیز با برپایی نمایشگاه آثار تجسمی سفال و نقاشی ویژه کودکان در دهه ولایت و برپایی رواق هنرهای ایرانی در سکوی دید و همچنین کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان پيرامون واقعه غدیر به استقبال این دهه می رود.

رمضانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نسیم بهشت گفت: پاسخگويی به مسائل شرعی و دينی شهروندان در مكان های پرتردد شهر با حضور روحانيون و برگزاری نشست های موضوعی غدیرشناسی (فلسفه غدیر ، ولایت در تشيع، امام شناسی و جلوه های ولایتمداری) به همت  اداره کل آموزش های شهروندی، مناطق 22 گانه و سرای محلات انجام خواهد شد.

وی تصریح كرد: سازمان ها و شرکت های شهرداری در طی دهه ولایت برنامه های متنوعی مانند اهدای گل، انتشار مطالب در رسانه ها، برپایی ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه ها، جشنواره های مرتبط، آذینبندی و نور افشانی شهری، برگزاری مسابقات، همایش ها و کوهپيمایی ها خواهند داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار