عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس تلاش می‌کنند تا از سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور برای حضور در ایران حمایت کنند.

ابراهیم نکو نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازگشت سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور پس از لغو تحریم‌ها اظهار داشت: دولت در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی را داشته و مجلس هم دولت را حمایت خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: دولت با تدوین قوانین و ارائه طرح‌ها و مجلس با حمایت از لایحه‌های دولت تلاش می‌کنند تا به بهترین وجه سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور را برای حضور در ایران حمایت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت برای سرمایه‌گذاری با ایرانیان خارج از کشور است تا با توجه به شناخت و نگاهی که به کشورشان دارند بتوانند در فعالیت‌های اقتصادی کشورشان حضور یابند و قطعا مورد حمایت خواهند بود.

نکو در پایان تأکید کرد: اخیرا لوایحی را دولت تقدیم مجلس کرده است که اصلاحاتی در این زمینه توسط مجلس صورت پذیرفته و این نشانگر حمایت مجلس و دولت از سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه هموطنان در خارج از کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار