با سیستم COBI هوشمندانه تر به دوچرخه سواری بپردازید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما نگاهی به فرمان دوچرخه خود داشته باشید، احتمالا مواردی مثل چراغ، زنگ، تلفن همراه، گجت ناوبری و غیره را ببینید. تمام این موارد از یکدیگر جدا و مستقل هستند و ارتباطی با هم ندارند و در نهایت شکل جالبی به دوچرخه شما نمی بخشد.

با تکنولوژی و هوشمند بودن دوچرخه سواری کنید؟

اما تصور کنید تمام موارد با یکدیگر ترکیب شده و یک دستگاه واحد را تشکیل دهند. این ایده ساخت و تولید COBI توسط آندراس گاهلرت است که به شما کمک می کند هوشمندانه تر و البته امن تر دوچرخه سواری کنید.

با تکنولوژی و هوشمند بودن دوچرخه سواری کنید؟

این محصول در واقع گجتی است که دنیای دیجیتال را به دوچرخه شما متصل می کند و بدین طریق یک شرایط امن و مفید را برای دوچرخه سواری شما محیا می کند. COBI حضور شما را تشخیص می دهد و با روشن شدن چراغ خود را آماده فعالیت می کند. سپس کافیست تلفن همراه خود را به روی جایگاه آن قرار دهید.

با تکنولوژی و هوشمند بودن دوچرخه سواری کنید؟

به محض اتصال تلفن همراه هوشمند، شما می توانید مسیر خود را به وسیله ناوبری لحظه به لحظه و راهنمای صوتی آن پیش بروید. همچنین نقشه داخلی این محصول قابلیت نمایش به دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی را دارد. COBI مسیر دوچرخه ها را تشخیص می دهد و با در نظر گرفتن وضعیت ترافیکی، بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می کند. در نهایت به محض رسیدن به محل مورد نظر سیستم قفل شده و وضعیت ضد دزدی فعال می شود که این ویژگی به تلفن همراه شما متصل است.

با تکنولوژی و هوشمند بودن دوچرخه سواری کنید؟

یکی از جالب ترین قابلیت های COBI کنترل بی سیم چراغ ها است. این ویژگی به کاربر امکان کنترل چراغ ها را به سادگی می بخشد. همچنین با فعال بودن ویژگی مسیریابی، چراغ های راهنما و ترمز به صورت خودکار عمل می کنند. همچنین با تاریک شدن هوا و شرایط محیطی چراغ اصلی روشنایی مسیر فعال می شود و نکته بسیار جالب، شارژ شدن تلفن همراه در حین دوچرخه سواری است.



مرحله دوم: دوچرخه تان را با تکنولوژی قفل کنید. 

از این به بعد می‌توانید دوچرخه خود را  با استفاده از تلفن همراهتان قفل کنید و با آرامش کامل به هرجا که می خواهید بروید. Skylock دستگاهی است که این کار را برای شما فراهم می‌کند. به این صورت که به بلوتوث موبایل شما متصل می شود و شما می‌توانید فقل دوچرخه را هروقت که خواستید با فشردن یک دکمه روی تلفن همراهتان باز کنید یا ببندید. اگر هم موبایل همراهتان نبود می‌توانید از طریق کد مورس قفل را بازکنید. باتری این دستگاه با سلول‌های خورشیدی شارژ می‌شود و نیاز نیست نگران شارژ آن باشید.

با تکنولوژی و هوشمند بودن دوچرخه سواری کنید؟

نکته جالب دیگر اینکه وقتی شما دوچرخه‌تان را در جایی قفل و رها کرده‌اید اگر شخصی دوچرخه را تکان بدهد و قصد حرکت‌دادن آن را داشته باشد Skylock به سرعت به شما اطلاع می‌دهد. پس با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توانید دوچرخه‌تان را هرجا که خواستید پارک کنید و به کارتان برسید؛ بدون اینکه نگران دزدیده‌شدن دوچرخه‌تان باید.

جالبتر اینکه اگر شما تصادف کنید، این دستگاه متوجه می‌شود و از شما می‌پرسد که به کمک نیاز دارید یا خیر. در صورت لزوم هم به اورژانس اطلاع می‌دهد و موقعیت شما را برای آنها ارسال می‌کند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.