امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در سطح مدارس استان زنجان گفت: تقدیم ۲۲۰ هزار شهید نشان از نقش دانش‌‌آموزان در حفظ انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله علی خاتمی امروز در آئین بازگشایی مجتمع نمونه بسیج زنجان اظهار داشت: دانش‌آموزان باید در راستای دفاع از خون شهدا احساس مسئولیت کنند و نخستین پایه قدرت علم تلقی می‌شود به همین منظور باید برای توسعه علمی و ارتقاء دانش این قشر اقدامات لازم انجام گیرد.
 
وی با اشاره به نقش دانش‌‌آموزان در راستای حفظ انقلاب و استقلال مملکت خاطرنشان کرد: بیش از 220 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و دفاع مقدس شده است.
 
امام جمعه زنجان بیان کرد: خوشبختانه در استان زنجان تعداد دانش‌آموزان دختر بیشتر است و نیز قبولی پذیرفتگان کنکور در میان دختران بیش از پسران است و آمار قبولی دختران برای دانشگاه 67 درصد است.
 
وی با بیان اینکه بلوغ فکری و عقلی دختران زودتر از پسران اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: علم پایه است و از نظر نظام هم با رشد و توسعه سطح علمی قوی و قدرتمند می‌شویم و باید تن‌مان سالم باشد و در راستای توسعه و گسترس علم و ارتقاء دانش کشور گام‌های مؤثری برداشت.
 
رضا امانی، مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام گفت: در راستای ارتقاء علمی و ارائه هرچه بیشتر خدمات آموزشی به مدارس نمونه بسیج طرح آیه‌های تمدن و جهاد علمی در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه زنجان مهد شهریاری‌ها و اشخاص بزرگ در عرصه فعالیت‌های علمی و دیگر عرصه‌ها بوده است، ابراز کرد: پیام تمامی رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس در جمله ما می‌توانیم جمع شده است که این پیام سرلوحه کار فعالان علمی و وپژوهشی باید قرار گیرد.
 
مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با بیان اینکه امروزه در عرصه علم جزء رتبه‌های برتر کشوری هستیم، گفت: با وجود تهاجم فرهنگی در تلاشیم با ارتقاء سطح علمی و افزایش آگاهی و بصیرت مردمی گام‌های مؤثری در عرصه رشد و توسعه برداریم.
 
وی بیان کرد: مؤسسات خدمات علمی رزمندگان برای کمک و ارائه خدمات آموزشی و علمی به مدارس نمونه بسیج و نیز ارتقاء سطح آموزشی و تعلیم و تربیت دانش‌اموزان در سراسر کشور راه اندازی شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.