اصفهان؛

دسترسی آسان به ايستگاه مترو آزادی از اواسط مهرماه

مسيرهای دسترسی به ايستگاه متروآزادی از اواسط مهرماه و جابجایی ترافیک محدوده میدان آزادی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ ايرج مظفر سرپرست معاونت عمران شهرداري اصفهان با بيان اين خبر گفت: تكميل طرح خط يك مترو در اولويت برنامه هاي شهرداري قرار دارد در اين راستا احداث عمليات سفت كاري سه ايستگاه ميدان آزادي، شريعتي و سي و سه پل در دستور كار معاونت عمران قرار دارد.

وي با اشاره به احداث ايستگاه مترو آزادي افزود: عمليات احداث هسته مركزي ايستگاه آزادي تكميل شده است و ايجاد مسيرهاي دسترسي به ايستگاه باقي مانده است.

سرپرست معاونت عمران شهرداري اصفهان تصريح كرد: براي احداث مسيرهاي دسترسي به ايستگاه آزادي نياز به جابه جايي ترافيك و تجهیز کارگاههای جداگانه برای اجرای عملیات دسترسی در اطراف میدان است که با بررسی های بعمل آمده 12 الی 15 متر به سمت هسته مرکزی عقب ‌نشيني مي شود و وسایل نقلیه از بین کارگاهها حرکت می نمایند.

مظفر خاطرنشان كرد: معاونت عمران آمادگي دارد كه اكنون عمليات اجرايي احداث مسيرهاي دسترسي را آغاز نمايد اما به دليل حجم بالاي ترافيك در ابتداي مهرماه، اين طرح با تاخير اجرا مي شود.

وي اظهار كرد: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده احداث مسير دسترسي به ايستگاه مترو آزادي از اواسط مهرماه آغاز مي شود.
سرپرست معاونت عمران شهرداري اصفهان ادامه داد: در اجرای طرح های عمرانی تمام توان و تلاش معاونت عمران اجرای طرح با بهترین کیفیت و کمترین مزاحمت برای شهروندان می باشد.

مظفر بيان كرد: مديريت كلان استان براي تكميل عمليات اجرايي مترو وارد شده است و اين مهم با پيگيري هاي استانداري و شهرداري و با جديت توسط قطار شهری و معاونت عمران شهری دنبال مي شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ایستگاه ، مترو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.