دهه ی ولایت و امامت فرصتی است برای ابراز علاقه مندی مردم به ائمه ی معصوم، و استان فارس آماده ی برگزاری پرشکوه جشن های این دهه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وحید امیری دبیر بنیاد غدیر فارس گفت: با توجه به همزمانی عید غدیر و روز جمعه امسال تمهیدات ویژه ای برای برگزاری هر چه بهتر این جشن ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 75 ایستگاه صلواتی و توزیع 12هزار نسخه کتاب غدیر شناسی ، برگزاری همایش پنج روزه غدیر شناسی با همکاری شهرستان های شرقی استان ، حضور دو کاروان شادی در دو مسیر منتهی به مصلای نماز جمعه و اطعام بیش از 45 هزار نفر در سطح استان از جمله برنامه های این بنیاد برای روز عید غدیر است.

وی از ارتباط دانش بنیان با مراکز تولید علم در تهران و قم با بنیاد غدیر شیراز خبر داد و گفت: رونمایی از سایت غدیر استان فارس ،ساخت سرود ملی غدیر توسط شهرستان آباده، توزیع 10 تن حلیم صلواتی و بانک اطلاعاتی غدیر نیز در دست اقدام این بنیاد است.

بنیاد غدیر فارس در سال 92 آغاز شد و رئیس این بنیاد آیت الله ایمانی نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز را بر عهده دارد. این بنیاد با هدف تبیین فلسفه غدیر ،ترویج نام و فضائل امیر المومنین و تفسیر نهج البلاغه شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: فارس ، آماده ، امامت ، جشن های ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.