رئيس جمهور 19 مهرماه به مازندران سفر خواهد کرد.

زمان سفر رئيس جمهور به مازندران مشخص شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون اجرايي رئيس جمهور در حاشيه جلسه توسعه و سرمايه گذاران مازندران كه در سالن اجتماعات كوثر نهاد رياست جمهوري برگزار شد زمان سفر رئيس جمهوري را به استان مازندران اعلام کرد.

دكتر محمد شريعتمداری گفت : رئيس جمهور كشورمان روز يكشنبه نوزدهم مهرماه انشاالله مهمان مردم شريف و شهيد پرورمازندران خواهد بود.

وی ابراز اميدواري نمود با انجام اين سفر خدمات بيشتري به مردم مازندران ارائه و توسعه مازندران شتاب بيشتري بگيرد و شرايط اشتغال در مازندران شرايط بهتر و مطلوبتري پيدا كند.

به گفته وی مردم عزيز مازندران هميشه از دولت خدمتگذار خود حمايت كرده و مي كنند و رئيس جمهور هم خاطرات بسيار خوبي در خلق حماسه سياسي و استقبال با شكوه و گسترده در سفر انتخاباتي به استان مازندران در سال 92 دارند و مازندران از حاميان اول رئيس جمهور در انتخابات سال 92 بود.

وی افزود : ما قدردان حمايت هاي بي دريغ مردم مازندران از دولت چه پيش از انتخاب دكتر روحاني و چه پس از آن هستيم و اميدواريم اين سفر منشاء خير و خوبي در زندگي مردم استان مازندران باشد

وي از تلاش توسعه اي استاندار مازندران نيز تقدير کرد و گفت : در دو سال گذشته با وجود محدوديت هاي اعتباري و فشار تحريمهاي ظالمانه سلطه عليه ملت ايران استاندار مازندران و مديران تلاش كردند تا روند عمراني و توسعه اي استان كند نشود

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.