بازرسان اف‌بی‌آی موفق شدند ایمیل‌هایی را که "هیلاری کلینتون" مدعی پاک کردن آنها شده بود، پیدا کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز؛ ماجرای استفاده "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از ایمیل شخصی برای امور کاری ابعاد جدیدی به خود گرفته است. بازرسان پلیس فدرال آمریکا – اف‌بی‌آی – اعلام کردند ایمیل‌هایی را که کلینتون مدعی شده از روی سرور پاک کرده است را یافته‌اند. پرونده ایمیل‌های کلینتون به دوران وزارت او در امور خارجه آمریکا مربوط می‌شود.

دو مقام دولتی که نام آنها فاش نشده است با اعلام این خبر گفتند: برای بازرسان اف‌بی‌آی کار سختی نیست که ایمیل‌های ازدست رفته را بازیابی کنند. آنها به ایمیل‌هایی که کلینتون در پایان فعالیت به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا پاک کرده بود دسترسی یافتند. این دو مقام آمریکایی توضیح ندادند آیا تمام 60 هزار ایمیل پاک شده از سرور کلینتون بازیابی شده یا فقط تعدادی از آنها در اختیار بازرسان قرار گرفته است. استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی در دورانی که وزیر خارجه آمریکا بوده موجب انتقادات شدیدی علیه وی شده و نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی را با چالش‌هایی روبه‌رو کرده است.

کلینتون مدعی شد یک نسخه از همه ایمیل‌های کاری خود را به وزارت خارجه آمریکا تحویل داده است؛ اما جمهوری‌خواهان فشار بر کلینتون را همچنان حفظ کرده‌اند. جمهوری‌خواهان به‌دنبال دستیابی به همه ایمیل‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای هستند که بوسیله کلینتون و مشاوران ارشد وی امضا شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار