صد و چهار کلاس درس جديد در آذربايجان غربي آماده بهره برداري است که همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد پذيراي دانش آموزان خواهد بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مديرکل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس آذربايجان غربي با اعلام اين خبر گفت : اين کلاس ها در زيربناي يازده  هزار و هفتصد و هشتاد و سه  متر مربع و با صرف صد و بيست  ميليارد ريال اعتبار احداث شده و قبل از آغاز سال تحصيلي جديد تحويل آموزش و پرورش شده است . 

آقاي اسمعيل زاده افزود :  در حوزه عمراني فضاهاي آموزشي صد و هفتاد  پروژه با هفتصد و چهل و هشت  کلاس درس در دست احداث است که صد و بيست و دو  پروژه نيمه تمام مربوط به طرح هاي دولتي با چهارصد و سي  کلاس درس و چهل و هشت  پروژه با سيصد و هجده  کلاس درس نيز جزو مدارس خيرساز است . 

وي  گفت : دهه فجر امسال نيز دوازده  پروژه با نود  کلاس درس و با زيربناي سيزده  هزار و شصت و پنج  متر مربع با اعتبار چهارده  ميليارد ريال تحويل ادارات آموزش وپرورش مي شود . 

آذربايجان غربي پنج هزار و پانصد  مدرسه با بيست و سه  هزار کلاس درس دارد که در آنها بيش از پانصد و هفتاد هزار  دانش آموز مشغول تحصيل هستند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.