شماره 116؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

در این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند.

در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزء بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




عاشقان موتور سنگین اینجا کلیک کنید

نهایت هیجان در محیطی فوق العاده جذاب که لذت یک مسابقه جذاب موتورسواری را برای کاربران تداعی می کند. این بازی با گرافیکی بهبود یافته نسبت به قبل، اضافه شدن قابلیت های جدید برای موتورسواران و تغییر در پیست ها قدم به سیستم های رایانه ای کاربران می گذارد.


عاشقان موتور سنگین+ دانلود


برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید



بازی دوچرخه سواری Bike Dash 
 
در بازی دوچرخه‌سواری Bike Dash هیجان سرعت را در دوچرخه‌سواری در مسیرهای خطرناک و عبور از موانع مختلف در حالی که حرکات نمایشی انجام می‌دهید تجربه کرده و سعی کنید تا جایی که می‌توانید مسیر طولانی‌تری را طی کنید تا سکه‌های بیشتری را کسب کنید و سطح و دوچرخه خود را ارتقا دهید.

بازی دوچرخه سواری Bike Dash +دانلود






نرم افزار بهینه سازی تلفن همراه Clean Master

اگر سرعت تلفن همراه‌تان افت کرده و کارایی سابق را ندارد دریچه نرم افزار قدرتمند Clean Master را برای شما معرفی می‌کند، این نرم افزار با پاکسازی فایل‌های بیهوده و آزار دهند جان تازه‌ای را به حافظه تلفن هوشمند شما هدیه می‌دهد.

بعد از ورود به برنامه با یک نمودار از میزان فضای آزاد و اشغال شده حافظه داخلی و SD باخبر خواهید شد و اینجاست که تصمیم می‌گیرید فایل‌های بیهوده را پاک کنید. با انتخاب گزینه Clean می‌توانید کش مربوط به هر برنامه یا کش کلی سیستم عامل را خالی کنید. این عمل باعث می‌شود فایل‌های اضافی و به درد نخود از روی دستگاه شما پاک شوند.

نرم افزار بهینه سازی تلفن همراه Clean Master +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



بازی ساخت اسلحه Gun Builder ELITE

 Gun Builder ELITE بازی سرگرم کننده و جذاب برای کسانی است که به اسلحه علاقه مند هستند. در این بازی اسلحه های مختلف به صورت قطعه قطعه شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت که باید بتوانید با سر هم کردن قطعات آن، اقدام به ساختن آنها نمایید.


موزیک مورد علاقه تان را با Shazam Encore پیدا کنید

نرم افزار Shazam می تواند در هنگام پخش موسیقی با چند لحظه ضبط صدا مشخصات آن قطعه را برای شما پیدا کند. این نرم افزار به کلی رایگان بوده و در حال حاضر در میان پر دانلودترین برنامه های اندروید و iOS قرار دارد. نحوه کار این برنامه به این شکل است که شما در هنگام گوش دادن به هر قطعه ای از موسیقی می توانید با فشار دادن یک دکمه و نگه داشتن میکروفون آن در کنار خروجی صدا کلیه مشخصات آن را دریافت کنید.

نرم افزار یافتن موزیک Shazam Encore +دانلود


بازی خاطره انگیز Banana Kong
 کنگ نام میمون بزرگی است که در بازی Banana Kong با آن همراه خواهید بود و داستان بازی نیز حول و حوش همین میمون میچرخد. در این بازی اندرویدی شما کنترل این میمون را به عهده خواهید داشت. در مسیری که در حال حرکت هستید باید بتوانید موزها و دیگر میوه هایی که مشاهده می کنید را دریافت کنید.  موانع بسیار زیادی در سر راه شما قرار دارند که قصد جلوگیری از پیش روی شما را دارند اما شما باید تلاش کنید و مراقب باشید که باعث شکست شما نشوند.

با بازی Memorado ذهن خود را تقویت کنید

 "Memorado "شامل بازی های فکری و ماجراجویی است که با مغز سر و کار دارد. این بازی با تمرین هایی که به شما می دهد باعث افزایش عملکرد و به چالش کشیدن مغز می شود. شما می توانید پیشرفت های خود را مشاهده کرده و آن ها را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با بازی Memorado ذهن خود را تقویت کنید +دانلود


برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید



سرعت بالا با ماشین های حرفه ای را تجربه کنید

عصری جدید در سبک بازی‌های مسابقه اتومبیل‌رانی کلاسیک را به شما ارائه می‌کند. در این بازی اتومبیل خود را در میان ترافیک هدایت کنید، پول بدست بیاورید، اتومبیل خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدید بخرید. سعی کنید به بهترین راننده تبدیل شوید.


سرعت بالا با ماشین های حرفه ای را تجربه کنید+ دانلود


بازی فکری و پرطرفدار دره یادبود Monument Valley

 در بازی Monument Valley وظیفه شما این است که یک شاهزاده خانم را را هدایت کنید. بناهای تاریخی را به این شاهزاده نشان داده و رمز و راز های موجود در این بناها را پیدا کنید. در قسمت هایی از بازی این بناهای تاریخی را توسط انواع ابزار آلات موجود در بازی حرکت داده و یا به چرخش در آورید و راه برا برای عبور شاهزاده هموار سازید. البته در این بین مشکلاتی دیگری همچون خطای دید نیز بر سر راه شماست که به هیجان بازی شدیدا اضافه خواهد کرد.

نرم افزار مدیریت دانلود Download Manager

 اگر شما هم از تلفن همراهتان برای دانلود استفاده کرده اید احتمالآ متوجه شده اید که سرعت دانلود آن تا حد امکان بالا نبوده و شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود این سرعت را بهبود بخشید. Download Manager for Android اپلیکیشنی است بسیار مفید و البته کاربردی که با استفاده از آن می توانید افزون بر افزایش سرعت دانلود خود ، فایلهای دانلودی تان را نیز مدیریت نمایید.


زیباترین تصاویر گرافیکی پس زمینه را اینجا دانلود کنید

والپیپرهایی که در ادامه این گزارش فایل دانلود آنها را برای شما کاربران گرامی قرار داده‌ایم شامل تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر مناسب برای استفاده در دسکتاپ هستند و در سایزها و کیفیت های مختلف طراحی شده اند. طرح های گرافیکی و حرفه ای نمای زیبایی به کامپیوتر شما می بخشند. در ادامه می توانید گلچینی از 30 تصویر زمینه را به صورت یک جا دریافت کنید.

نمونه ای از این تصاویر:

گرافیکی ترین والپیپر ها را تجربه کنید+ دانلود

مقرون به صرفه ترین راه برای جستجوی در کامپیوتر

 این روز ها اطلاعات کاربران به حدی زیاد شده است که پیدا کردن آن ها سخت، یا وقتگیر شده اند. حال کاربران به دنبال راهی می گردند برای یک جست و جو ساده و پیشرفته. این نرم افزار به کمک کاربرانی می آید که معمولا دسترسی سختی به فایل های خود دارند و یا مکان و فولدر فایل های خود را زود فراموش می کنند، نرم افزار Mythicsoft FileLocator به کمکشان می آید.
 



ابزاری که داخل کامپیوتر شما را نشان می دهد

  HWiNFO32 ابزاری رایگان و کوچک برای اسکن و به دست آوردن اطلاعات کاملی در مورد سخت افزارهای کامپیوترهای خانگی است. این نرم افزار قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU، رم هارد دیسک، مانیتور، مادربورد، درایور ها و … است. علاوه براین ، به شما کمک می کند تا در صورت وجود نسخه‌ی بروزرسانی برای درایورهای مختلف ویندوز، آن را دانلود و نصب کنید تا همیشه از آخرین قدرت سخت افزارهای خود استفاده کنید. اطلاعات به دست آورده را می توان در قالب فرمت های CSV ، XML ، HTML ، MHTML از نرم افزار دریافت کرد.


ابزاری که داخل کامپیوتر شما را نشان می دهد+ دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


موتور هایی که حتی در خواب هم نمی بینید!

در این مجموعه از تصاویر زمینه، می توانید تصاویری زیبا و گرافیکی موتور های دیدنی و استثنایی جدید داشته باشید. این مجموعه دارای سایز مناسب و کیفیت عالی بوده و مناسب برای استفاده در دسکتاپ ویندوز می باشد. 

تصاویری از این پس زمینه:






گزارش از راضیه مومنی

انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۳:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
عاااااااااااااالی بود خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
غلام حسین
۲۰:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
با سلام لطفا پسورد نرم افزار file locator
را بنویسید
با تشکر