همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان آماده دریافت نذورات، قربانی و کمک های مردمی جهت توزیع در بین مددجویان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نعمت ملکی معاون مشارکت های مردمی گفت: 24 پایگاه در سطح استان زنجان در دهه ولایت آماده دریافت مشارکت های نقدی، غیر نقدی، قربانی و نذورات مردم خیر است.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی افزود: در این ایام بهزیستی از سادات جامعه هدف نیز تجلیل خواهد نمود.

وی با اشاره به نیازهای متنوع جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد در دهه ولایت سال گذشته مردم خیر و نوع دوست استان زنجان 431 میلیون و 700 هزار ریال به معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام و اقشار آسیب پذیر کمک نمودند.

وی از هزینه کرد نذورات و کمک های مردمی در بخش مسکن مددجویان، پرداخت تسهیلات جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی کودکان و کمک های درمانی خانواده های ضایعه نخاعی خبر داد وافزود: کمک های مردمی می تواند کمک های تاثیرگذاری در زندگی مددجویان بهزیستی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد کلیه مراکز بهزیستی اماده دریافت نذورات و گوشت قربانی در عید سعید قربان هستند.

وی 5 پایگاه در زنجان، 4 پایگاه در شهرستان خدابنده، گرماب، بزینه رود و کرسف، 4 پایگاه در خرمدره، دو پایگاه در طارم، دو پایگاه در ایجرود، یک پایگاه در سلطانیه، 2 پایگاه در ماهنشان و 5 پایگاه در شهرستان ابهر را در این دهه آماده دریافت کمک های مردمی معرفی نمود.

ملکی افزود: همشهریان می تواند از منزل خود و با تلفن ثابت و با شماره گیری 332224 به بهزیستی صدقه پرداخت نمایند و یا کد اختصاصی #1400016*4*733* را از طریق موبایل شماره گیری کنند.

وی شماره حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون را نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست زنجانی معرفی نمود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.