یزد؛

برگزاری کنسرت بزرگ روز شمار عاشقی در یزد

معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزداز برگزاری کنسرت بزرگ روز شمار عاشقی در یزد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حامد صدیقی گفت:این کنسرت موسیقایی و نمایشی از اول مهر ماه ‌ماه به مدت چهار روز در سالن همایش های ‌هلال احمر یزد به روی صحنه می رود.
 
معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد  افزود: این اثر موسیقایی - نمایشی با رویکردی تازه به موسیقی و نمایش کاری از برگزیدگان موسیقی استان یزد است.
 
 صدیقی هم چنین ادامه داد : حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای نوجوانان و جوانان استان در راستای محورها و اصول هلال احمر هم چون صلح، بشردوستی، فعالیت داوطلبی، تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و حمایت زندگی انسانها در دستور کار جمعیت هلال احمر استان یزد قرار دارد که حمایت از جشنواره موسیقی سنتی جوان، کنسرت نمایشی کودک و نوجوان "یکی بود یکی نبود" و کنسرت نمایشی اخیر به این لحاظ صورت گرفته است.
 
این اثر موسیقایی نمایشی با حضور بیش از 60 نفر از هنرمندان موسیقی و نمایش استان یزد با آهنگ‌سازی مجتبی حبیبی و به کارگردانی احمد ندافی روی صحنه خواهد رفت.
 
از ویژگی‌های بارز هنری اثر موسیقایی نمایشی روزشمار عاشقی حضور هنرمندان طراز اول استان در کنار هنرجویان تئاتر و موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کنسرت ، هنر ، موسیقی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.