معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزداز برگزاری کنسرت بزرگ روز شمار عاشقی در یزد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حامد صدیقی گفت:این کنسرت موسیقایی و نمایشی از اول مهر ماه ‌ماه به مدت چهار روز در سالن همایش های ‌هلال احمر یزد به روی صحنه می رود.
 
معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد  افزود: این اثر موسیقایی - نمایشی با رویکردی تازه به موسیقی و نمایش کاری از برگزیدگان موسیقی استان یزد است.
 
 صدیقی هم چنین ادامه داد : حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای نوجوانان و جوانان استان در راستای محورها و اصول هلال احمر هم چون صلح، بشردوستی، فعالیت داوطلبی، تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و حمایت زندگی انسانها در دستور کار جمعیت هلال احمر استان یزد قرار دارد که حمایت از جشنواره موسیقی سنتی جوان، کنسرت نمایشی کودک و نوجوان "یکی بود یکی نبود" و کنسرت نمایشی اخیر به این لحاظ صورت گرفته است.
 
این اثر موسیقایی نمایشی با حضور بیش از 60 نفر از هنرمندان موسیقی و نمایش استان یزد با آهنگ‌سازی مجتبی حبیبی و به کارگردانی احمد ندافی روی صحنه خواهد رفت.
 
از ویژگی‌های بارز هنری اثر موسیقایی نمایشی روزشمار عاشقی حضور هنرمندان طراز اول استان در کنار هنرجویان تئاتر و موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کنسرت ، هنر ، موسیقی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.