عضو ناظر مجلس در هیئت امنای موسسه صنایع دفاعی گفت: رژیم صهیونیستی تا یک دهه توان در اختیارگیری فناوری موشک‌های نقطه‌زن را ندارد.

جوکار: رژیم صهیونیستی تا یک دهه توان ساخت موشک‌های نقطه زن ایرانی را ندارندمحمدصالح جوکار عضو ناظر در هیئت امنای موسسه صنایع دفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تمامی طرح‌ها و پروژه‌های بهینه‌سازی و ارتقاء سطح فناوری صنایع دفاعی کشور بررسی و تصویب قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بحث صنایع موشکی کشور طی این سال‌ها تغییر و تحول اساسی داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تکنولوژی تغییر و تحول سوخت مایع به جامد در کشور اکنون به خوبی بومی‌سازی شده است. 

وی ادامه داد: موشک‌های دوربرد در حال ساخت و تولید است که می‌توان آنها را از تولیدات موشکی برخی کشورها پیشرفته‌تر دانست.

رئیس کمیته بسیج مجلس با تأکید بر اینکه سیستم موشک‌های نقطه زن و هدفمند ساخت ایران را می‌توان از بهترین نوع آن اعلام کرد، افزود: رژیم صهیونیستی تا یک دهه نمی‌تواند این فناوری را در اختیار بگیرد مگر آنکه موشک‌های آنها را از آمریکا خریداری کند.

نماینده یزد و صدوق اظهار داشت: در بحث سامانه‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران امروز جایگاه بالایی دارد و این سامانه می‌تواند هر نقطه‌ای را در محدوده برد موثر مورد اصابت قرار دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مرکز آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاع نقش بسیار موثری در پیشبرد تحقیقات و صنایع دفاعی هوایی، زمینی و دریایی داشته و مهندسانی خلاق و فداکار به طور جدی در این صنایع مشغول فعالیت هستند.

عضو ناظر مجلس در هیئت امنای موسسه صنایع دفاعی با اشاره به اینکه طبق قوانین و مقررات بازرسی از سایت‌های دفاعی کشورمان امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: با بازرسی مراکز نظامی توسط آژانس، امنیت ملی ما به خطر می‌افتد زیرا جاسوسانی با حضور در این بازرسی‌ها مختصات منطقه را رصد و برداشت می‌کنند.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار