رییس جمهور گفت: باید دست به دست هم، مترو را توسعه بدهیم و دولت در این زمینه، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از خط 3 مترو تهران که شهردار تهران و شماری از مقامهای کشوری و لشگری حضورداشتند، تلاش برای جلب رضایت و خوشحالی مردم را ادای دین به انقلاب و موجب رضایت خداوند دانست و تصریح کرد: باید دست به دست هم، مترو را توسعه بدهیم و دولت در این زمینه، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: از جمله سریعترین، باصرفه ترین و عادلانه ترین راه برای حمل و نقل شهری در کلان شهرها، مترو است و توسعه آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر روحانی در ادامه به نقش مترو در کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از بزرگترین منکرات ، آلودگی محیط زیست است و یکی از معروف ها، سالم سازی هوا و محیط زیست است  و مترو نقش عمده ای در حفاظت از محیط زیست دارد.

رییس جمهوری همچنین با قدردانی از مهندسان و متخصصان ایرانی مجری ساخت این خطوط مترو و ضرورت صدور خدمات مهندسی در این عرصه، گفت: ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌ها با ایستادگی و مقاومت خود حماسه‌های بزرگ و عظیم آفریده‌اند.

دکتر روحانی همچنین تصریح کرد: ایستگاه‌های مترو ما باید معرف معماری ایرانی- اسلامی باشند.

رییس جمهوری در ادامه به مذاکرات هسته‌ای و تلاش دیپلماتهای کشورمان برای دفاع از حقوق ملت ایران اشاره کرد و گفت: ما حقمان را در جلسات با گروه 1+5 گرفتیم.

خبر تکمیل می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار