مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس گیلان از تکمیل 120 مدرسه نیمه‌تمام این استان با کمک خیران تا پایان سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ماسال، علی اوسط اکبری‌مقدم صبح امروز در مراسم آغاز عملیات احداث یک مدرسه مقطع متوسطه اول در این شهرستان با بیان اینکه 120 مدرسه نیمه تمام در گیلان وجود دارد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود دولت با کمک خیران مدرسه‌ساز تا پایان سال 95 ساخت این مدارس را به اتمام رساند.

وی با اشاره به اینکه در ماسال سه مدرسه نیمه تمام وجود دارد، افزود: عملیات احداث این مدارس تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

فرماندار ماسال نیز در مراسم مذکور با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز بنیاد شهیدان تقی‌زاده که مسئولیت نوسازی مدرسه شهید صدوقی ماسال را به‌ عهده دارند، گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان، مدیران و برنامه‌ریزان فردای کشور محسوب می‌شوند و کار خیران مدرسه‌ساز بسیار ارزشمند است.

محمود قاسم‌نژاد، نیازسنجی دقیق و شناسایی مناطق نیازمند احداث مدرسه را پیش‌نیاز احداث مدارس دانست و یادآور شد: در سال‌های گذشته به دلیل عدم آینده‌نگری در برخی از مناطق اقدام به ساخت مدرسه شد اما امروز به دلیل نبود دانش‌آموزان مدارس بدون استفاده مانده است.

وی توجه ویژه به مناطق محروم توسط متولیان مدرسه‌سازی را بسیار ضروری ارزیابی کرد و متذکر شد: امیدواریم شاهد تداوم حضور خیران در اجرای چنین پروژه‌های ماندگاری در ماسال باشیم.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.