رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه حماسی ملت استقلال و تمامیت ارضی کشور را حفظ می‌کند.

دفاع مقدس سرمایه‌ای ملی است/ روحیه حماسی ملت، استقلال کشور را حفظ می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در افتتاحیه نمایشگاه عکس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خانه ملت، دفاع مقدس را به عنوان یک مقطع تاریخی و سرمایه‌ای ملی برای کشور بیان کرد.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس نه فقط یک بخش از تاریخ، بلکه به عنوان یک توشه و توان از تجربیات و انگیزه‌های قوی معنوی به عنوان یک موتور محرک برای خدمت به کشور است.

رئیس مجلس تصریح کرد: برای آینده کشور از آن منظر یک روحیه حماسی به ملت داده بود که در پناه این روحیه استقلال و تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

لاریجانی بیان داشت: سرافرازی یک ملت به داشتن چنین روحیه‌ای است، لذا هفته دفاع مقدس و تجربیاتی که ملت ایران از نظر مادی و معنوی کسب کرده‌اند می‌تواند سرمایه‌ای برای جهش‌های بسیار و در ابعاد مختلف برای کشور قلمداد کرد.

رئیس مجلس همچنین تاکید کرد: موضوع دفاع مقدس را می‌توان به عنوان یک میراث برای سنین، کشورها و زبان‌های مختلف با استفاده از هر فرصتی صادر کرد و آن را در میان مردم رواج داد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: این روحیه جهادی ملت موجب اعتلا و سرافرازی کشور خواهد شد.

شایان ذکر است، در این افتتاح سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، سردار محمدی‌فر معاون پارلمانی بنیاد و حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان روحانیت در دفاع مقدس و بسیاری از نمایندگان مجلس رئیس مجلس را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، دفاع مقدس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار