فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: مهمترین وظایف ما انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‎های جوان‌تر، سازماندهی و ایجاد آمادگی در آنها به منظور مقابله جدی با جنگ نرم دشمن است.

ماموریت اصلی بسیج و سپاه حفظ،توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس بسیج کارکنان را در دانشگاه ها تشریح کرد.

نصیرزاده در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد اینکه بیش از بیست و هفت سال از پایان این دوره (دفاع مقدس) می گذرد، تبیین حماسه های عظیم و ارزشمندی که مردم و رزمندگان این سرزمین آفریده اند ضرورت بیشتری پیدا کرده است و نسل های جدید انقلاب بیش از پیش تشنه معارف ناب دفاع مقدس است، وظیفه ما رجوع به گنجینه دفاع مقدس و سوق دادن جوانهای مومن و انقلابی و عموم مردم مسلمان ایران به این گنجینه گرانبهاست.

 وی گفت: امروز خطر اصلی کشور تلاش برخی دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر  انقلاب اسلامی است که از راه های  نفوذ مختلفی بهره می برد  و در اینجاست که بایستی حضور بسیج در عرصه های مختلف و اشرافیت اطلاعاتی آن پر رنگ تر از گذشته باشد،چرا که به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای    (مد ظله العالی) ماموریت اصلی بسیج و سپاه حفظ،توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی است. یکی دیگر از مهمترین وظایف ما پس از جنگ سخت و دفاع مقدس جانانه ،انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان تر ،سازماندهی و ایجاد آمادگی در آنها  به منظور مقابله جدی با جنگ نرم دشمن  است.

در ادامه فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه هاه و مراکز آموزش عالی کشور به شرح برنامه های مجموعه بسیج کارکنان در دانشگاهها پرداخت و از برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس ،کتاب و ساخت ماکت های عملیاتی به مناسبت هقته دفاع مقدس در اکثر دانشگاهها خبر داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
بسیجیان همیشه از عمق وجود حامی رهبری و انقلاب هستند و صحنه را ترک نخواهند کرد و جور بی مسئولیتی برخی را هم میکشند, بسیجی نه عضو حزبی است نه حامی جناحی فقط و فقط مطیع امر رهبری.
آخرین اخبار