آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارسحمیدرضا کریم مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شهر مشهد آغاز شده و در این طرح شعب ویژه گشت سیار تعزیرات حکومتی مشهد با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی به صورت روزانه از مدارس بازدید می‌کنند و در صورت احراز تخلف در محل پرونده تخلفاتی تشکیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: از بوفه‌های مدارس نیز در قالب گشت سیار بازدید صورت می‌گیرد و در محل پس از تشکیل پرونده توسط شعب رأی قطعی صادر خواهد شد.

کریم بیان کرد: این طرح که از 15 شهریور آغاز شده و در 15 مهر ماه به پایان  می‌رسد علاوه بر بازرسی‌ها از مدارس از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بازرسی صورت می‌گیرد تا رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی خارج از قیمت مصوب وجه اضافه‌ای را از دریافت نکنند. یکی دیگر از برنامه‌های این طرح نظارت بر ایاب و ذهاب سرویس مدارس دانش آموزان است که طبق تعرفه باید هزینه‌ها دریافت شود.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: شهروندان در صورت هر گونه شکایتی از واحدهای متخلف و فروشندگان می‌توانند به اداره تعزیرات حکومتی مراجعه کنند تا در اسرع وقت به شکایت‌شان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار