تمام گذرگاه‌های مرزی با نوار غزه بسته می‌شود

منابع فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی یک هفته گذرگاه‌های مرزی با نوار غزه را می‌بندد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آلمان؛ منابع فلسطینی روز گذشته اعلام کردند در آستانه اعیاد یهودیان و تعطیلات، تل آویو تمام گذرگاه‌های مرزی با نوار غزه را از امروز - سه شنبه - به مدت یک هفته می‌بندد.

"نظمی مهنا،" مسئول امور گذرگاه‌های فلسطین، در این باره گفت: با تصمیم مقامات رژیم صهیونیستی گذرگاه تجاری کرم ابو سالم و بیت حانون ( ویژه تردد افراد ) از امروز به مدت یک هفته بسته می‌شوند.
مهنا افزود: مسئولان امنیتی صهیونیست در این مدت فقط اجازه خواهند داد سوخت مورد نیاز برای ادامه فعالیت تنها نیروگاه برق غزه و مقادیری گازوئیل، بنزین و کپسول گاز خانگی‌ از طریق گذرگاه کرم ابو سالم وارد نوار غزه شود .

پس از حمله خمپاره‌ای روز گذشته از نوار غزه به منطقه نقب غربی در جنوب اراضی اشغالی که تلفات و خساراتی نداشت، مسئولان صهیونیست گذرگاه‌های مرزی با غزه را بستند.

دو روز پیش نیز دو موشک از نوار غزه به شهرک سدیروت در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. در پی این حمله هواپیماهای جنگی صهیونیست مناطق مختلف نوار غزه از جمله یک پایگاه آموزشی گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را هدف حمله قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار