اولین همایش«بانوی انتظار» با حضور 400 نفر از بانوان در هفته دفاع مقدس و روز چهارم مهر در تالار شمس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین همایش« بانوی انتظار» با مشارکت موسسه پیام آزادگان، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و سازمان نشر و آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس 4 مهر 94 برگزار خواهد شد.

اهداف این همایش شامل «توسعه و تداوم شیوه‌های صبوری در بین خانواده‌ها»،«تقویت ارزش‌های مربوط خودسازی مانند انتظار و صبر»،«تکریم همسران آزادگان»،«ایجاد انگیزه و دلگرمی در همسران آزادگان به جهت دیده شدن ایثار و فداکاریشان»،«بستر سازی برای رسیدن به خانواده‌ای موفق»، « افزایش‌آگاهی‌بانوان،‌ نسبت به نقش موثر آنان درمدیریت وتحکیم بنیان خانواده»،« شناسایی همسران موفق و شاخص در زمینه خانواده»است.

«نیاز به حفظ ارزش ها در خانواده به ویژه بانوان و دختران جوان»،«ضرورت شناسایی بانوان موفق دفاع مقدس بویژه بخش اسارت جهت الگو سازی»،»لزوم تکریم از همسران و بانوان انتظار به عنوان قهرمانان گمنام» از جمله ضرورت های برگزاری این همایش است.

«تقویت اهمیت نقش همسری و مادری بانوان حاضر»،«تقویت اهمیت نقش همسر آزاده»،«تأکید بر امانت داری همسران آزاده»،«توجه به بحث فلسفه انتظار»، «پیامدهای مثبت صبر و انتظار»،«افزایش ایمان در رنج‌ها و سختی‌ها»،«تبیین لایه‌های درونی نقش همسران و بانوان انتظار»  از خط مشی های اولین همایش بانوی انتظار است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار