در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی مراسمی نمایشگاه «۱۳۰ ستاره فاطمی» ویژه زنان شهیده استان قم در سالن سوره حوزه هنری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ معصومه ظهیری مشاور استاندار قم و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده در تشریح این خبرگفت: این زنان دلبسته و دلداده حضرت امام(ره) و راه او بودند و ویژگی شهدای ما شناخت و خود آگاهی بود که زنان شهیده این انقلاب نیز به مِلک و مُلکشان متعهد بودند و این باعث شد که پشتیبان انقلاب و دفاع مقدس باشند و صحنه را خالی نکنند.

نمایشگاه «130 ستاره فاطمی » تصاویر و زندگی‌نامه تعدادی از زنان شهید استان قم در دوران انقلاب و دفاع مقدس را در بر می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و از تاریخ 30 شهریور ماه تا 7 مهر ماه 1394 و از ساعت 9 تا 12 به نشانی خیابان شهداء(صفائیه)، کوچه 23، پلاک 8 مراجعه نمایند.

شایان ذکراست:این نمایشگاه 30 شهریور با حضور سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، معصومه ظهیری ، وحید فرجی معاون هنری ارشاد اسلامی قم و محمد حسین آقابابایی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم افتتاح شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.