مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از 66 مورد مساعدت کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج طی پنج ماهه نخست سال جاری به مددجویان شهرستان البرز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ هدایت صفری افزود: در حال حاضر بیش از پنج هزار دختر در شرایط ازدواج در مجموعه خانواده تحت حمایت امداد استان داریم که سال گذشته 929 مورد کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:  اعتبارات دولتی و کمک های مردمی خوب است ولی وقتی در برابر نیازها قرار می گیریم با تنگنا و مشکلات روبرو می شویم به طوری که در حال حاضر 660 پرونده جهیزیه در نوبت داریم در تلاش هستیم تا کمک های مردمی، خیران و نیکوکاران را جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امداد با توجه به اعتبارات موجود در حداکثر توان، قادر به پرداخت 20 تا 30 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه جهیزیه است که خود می دانیم این رقم بسیار ناچیز است و از همین روست که تلاش می کنیم تا مشارکت های مردمی را بیش از پیش به کمک هزینه ازدواج مددجویان سوق دهیم.

صفری یادآورشد: طی پنج ماهه نخست سال جاری در شهرستان البرز 44 مورد جهیزیه مددجویی، هشت مورد جهیزیه موردی و 14 مورد هدیه ازدواج مساعدت شده است.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.