مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تاپایان امسال 10 هزارگفتمان دینی برای کودکان ونوجوانان استان برنامه ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام سید محمود فقیهی در آیین معارفه رييس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان با بیان این مطلب افزود: تاکنون دو هزار گفتمان دینی برای کودکان و نوجوانان استان اصفهان انجام گرفته که مبلغین در زمینه‌های مختلف دینی به آن پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال 200 طلبه برای همین برنامه گفتمان دینی آموزش می‌بینند، اظهار داشت: تمام مدارس استان باید به این برنامه بپردازند و هیچ مدرسه‌ای نباید خالی از این گفتمان‌ها باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: دوره آموزشی بین 300 خانم در رشته‌های مختلف و محتوای اسلامی برای کودکان و نوجوانان دختر انجام می‌شود که اگر این الگو به نحو احسن انجام شود تاثیر پذیری بسیار خوبی را در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار هیات مذهبی در استان اصفهان اذعان داشت: 30درصد از افراد هیات‌های مذهبی کودکان و نوجوانان هستند که برای گرایش آنها به علاقمندی به کارهای مذهبی و اسلامی برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داد و بها دادن به آنها را فرصتی برای رشد مذهبی اسلامی بدانیم.

وی خاطرنشان كرد: مطالعات اساسی در همه زمینه‌ها شامل بهداشت و خانواده، ازدواج، فرهنگ و... باید در هیات‌های مذهبی انجام شود و موازی با مطالعات باید پیشروی و حرکت کرد.

در این جلسه از خدمات حجت الاسلام محمد هاشمی قدردانی شد و حجت الاسلام مرتضی سعیدی به عنوان رييس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان معرفی شد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.