مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آمادگی 108 تیم نظارتی در روز عید قربان برای جلوگیری از ذبح غیربهداشتی در مشهد خبر داد.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحراگرد در جمع خبرنگاران و در آستانه روز عید قربان گفت: برای آگاهی مردم جهت ذبح دام قربانی بنرهای اطلاع رسانی، پمفلت آموزشی، تهیه و پخش تیزر در تلویزون های شهری انجام می شود.

وی افزود: 108 تیم نظارتی برای جلوگیری از عرضه و ذبح دام در معابر، 521 نفر کارشناس و 147 ناوگان خودرویی آماده فعالیت هستند و 5 محل در کشتارگاه صنعتی، بازار دام سجاد بعد از سه راه فردوسی، بازار دام سنگین کنه بیست، بازار دام موقت آسایشگاه فیاض بخش و مهد توس در جاده بهشت رضا(ع) برای این منظور آماده است.

صحراگرد در ادامه این نشست به شرح اقدامات شهری شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: تنظیف شهری، جمع آوری و حمل پسماند خدمات شهری شهرداری مشهد به صورت روزانه شامل رفت و روب سنتی، رفت و روب مکانیزه، جمع آوری و حمل پسماند 2 هزار تن در روز است.

وی ادامه داد: تعداد نیروهای بخش تنظیف 3 هزارو 952 نفر بوده و 301 خودرو برای جمع آوری پسماند فعال هستند، همچنین 645 سرویس بهداشتی در مناطق مختلف با الویت بافت مرکزی و پیرامون حرم در اختیار مردم قرار دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: عید ، قربان ، ذبح ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.