نگرانی نتانیاهو از اقدامات نظامی روسیه در سوریه

در پی نگرانی رژیم صهیونیستی از اقدامات نظامی روسیه در سوریه، نخست وزیر این رژیم عازم مسکو شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، بنیامین نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – امروز عازم مسکو شد تا در خصوص تحرکات نظامی روسیه در سوریه با ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور این کشور – گفتگو کند. استقرار نیروهای روس و جنگنده های ساخت این کشور در سوریه، نگرانی مقامت رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است. 

رژیم صهیونیستی مدعی است حزب الله و سوریه به اراضی اشغالی فلسطین تسلیحات نظامی قاچاق می کنند. از این رو، ارتش رژیم صهیونیستی با توسل به این بهانه مواضع مبارزان حامی بشار اسد و نیروهای حزب الله را در سوریه بمباران می کند.

مقامات رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از حضور جنگنده های روس در سوریه اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی علیه قاچاقچیان سلاح در سوریه، ممکن است به اشتباه جنگنده های روس را مورد هدف قرار دهد و همین مسئله می تواند به تبادل آتش میان این رژیم و نیروهای روس در سوریه منجر شود.
 
از این رو، نتانیاهو عازم مسکو شده است تا در این خصوص و همچنین موضوع قاچاق تسحیلات نظامی به مرزهای فلسطین اشغالی گفتگو کند. علاوه بر رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز خواستار گفتگو با روسیه شده است تا از درگیری های سهوی با نیروهای روس در خاک سوریه جلوگیری کند.

در سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو، هیئتی از فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی نیز نتانیاهو را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار