معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: 5 هزار تیم اجتماع‌محور با رویکرد آموزشی در جهت پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در کشور فعال است.

روشن‌پژوه: فعالیت 5 هزار تیم اجتماع‌محور با رویکرد آموزشی در کشور

محسن روشن‌پژوه، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش بسیار سازنده آموزش و آگاه‌سازی در پیشگیری از ظهور و بروز آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اهمیت این موضوع، 5 هزار تیم اجتماع‌محور با هدف ارتقاء سطح آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی در کشور فعال است.

وی افزود: تیم‌های مورد اشاره در اماکن متعددی همچون سراهای محلی، مساجد و... برنامه‌های آموزشی تنظیم شده را اجرایی می‌کنند.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت:در کنار تیم‌های مذکور، قریب به یک هزار مرکز آموزشی نیز در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی به عموم مردم فعال هستند که در تقویت و انسجام بنیه اجتماعی اثرگذار هستند.

روشن‌پژوه یادآور شد: اقتدارافزایی جامعه با تکیه بر اقدامات محلی در زمره اصلی‌ترین اولویت‌های ما به شمار می‌رود زیرا اعتقاد داریم، هر آنچه توانمندی جامعه افزایش یابد، آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت و این هدف با فعالیت در سازوکارهای محلی، به نحو مؤثر‌تری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار