تیم والیبال باریج اسانس نایب قهرمان جام آتیه سازان استان اصفهان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ایمان سرانجام مدیرآکادمی والیبال باریج اسانس کاشان در جمع خبرنگاران از نایب قهرمانی تیم والیبال آکادمی باریج اسانس در مسابقات آتیه سازان استان اصفهان ویژه متولدین 1380خبر داد و گفت:مسابقات والیبال آتیه سازان استان اصفهان با حضور 46 تیم بمدت چهار هفته در شهرهای تیران و کرون،شهررضا و اصفهان پیگیری و برگزر گردید.

ایمان سرانجام تصریح کرد:مسابقات آتیه سازان با هدف کشف استعدادهای والیبال استان و تشکیل لیگ دسته اول و. دوم مسابقات والیبال متولدین 1380در استان برگزار شد که باریج اسانس کاشان و تیم شهید مدرس زاده از این شهرستان با راهیابی به جمع 16 تیم برتر مسابقات جواز حضور در لیگ دسته اول استان را کسب کردند.

مدیرآکادمی باریج اسانس کاشان گفت: در دیدار نیمه نهایی باریچج اسانس توانست با شکست همشهری خود جواز حضور در فینتال مسابقات را کسب کند و دیگر نماینده کاشان برای عنوان سومی مسابقات تلاش کند.

سرانجام افزود:در دیدار نیمه نهایی مسابقات تیم شهید مدرس زاده کاشان از سد تیم گوگد گذشت و مقام سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

ایمان سرتانجام در ادامه از انجام یک بازی تماشاگ پسند و جذاب در فینال مسابقات بین دو تیم باریج اسانس و دولت آباد نام برد و تصریح کرد:هرچند که تیم باریج اسانس با نتیجه 2بریک مغلوب شد و عنوان نایب قهرمانی مسابقات را بدست آورد ولی بی شک در سالیان گذشته در این رده سنی مسابقاتی با این نظم و برنامه ریزی در سطح استان برگزار نشده بود و حتی دیدار فینال مسابقات از نظر فنی و جذابیت ببالتر از رنج سنی بازیکنان بود. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.