مسئول کمیته قوی‌ترین مردان استان گفت: به همت هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان و به مناسبت هفته دفاع مقدس،مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با هدف ترویج و فرهنگ پهلوانی ازچهارم مهرماه سال جاری درسنندج برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حسن کریمی گفت: درروزمسابقات قوی‌ترین مردان قدرت خود را با اسکات 400 کیلوگرم به متراژ 20 متر در 60 ثانیه و لاستیک 400 کیلوگرم هشت غلت در 60 ثانیه می آزمایند.

وی افزود: کسانی که بهترین رکورد را در این مرحله به ثبت برسانند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد و در آیتم های حمل شاسی چرخ دار به وزن 300 کیلو گرم، آیتم سه گانه (گذاشتن گوی 160 کیلو بر روی سکو، لاستیک 400 کیلوگرمی 1 غلت، بالا بردن کنده 140 کیلوگرمی 1 حرکت) در زمان 75 ثانیه به رقابت می پردازند.

مسئول کمیته قویترین مردان استانبیان کرد: در مرحله نهایی هشت نفر به دور نهایی راه پیدا خواهد کرد و در ماده کشیدن لاستیک 400 کیلوگرم به متراژ 20 متر، لیفت مرده 340 کیلو گرم بدون لوازم به مصاف هم می روند.

کریمی افزود:ثبت نام در این رقابت‌ها آزاد می باشد و کسانی که علاقمند برای حضور در این مسابقه مهیج هستند می توانند سوم مهرماه جهت ثبت نام در سالن آزادی اقدام کنند.

وی در پایان گفت: این رقابت ها به صورت پخش تلویزیونی پوشش داده می شود و در پایان به نفرات برتر لوح و جوایز نفیسی اهدا می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.