نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شخصیت هایی نظیر زنده یاد آیت الله ابوالقاسم خزعلی را الگوی جامعه اسلامی ایران دانست وگفت: همه مردم باید از ایشان درس بگیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در آیین بزرگداشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی اعلام کرد: ایشان ازشخصیت های وارسته و تاثیرگذار تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) بوده و خدمت های زیادی به اسلام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: آیت الله خزعلی مجاهدی نستوه بود که رنج زندان و تبعید رژیم منحوس ستمشاهی را بر خود هموار ساخت و پس از انقلاب نیز همیشه در خدمت به امام و انقلاب در عرصه های مختلف به ویژه در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری حاضر بود.

وی مواضع روشنگرانه و شجاعت را از ویژگی های آیت الله خزعلی دانست و افزود: خدمات ایشان در حوزه های علمیه و تاسیس مراکز مختلف اسلامی از جمله بنیاد بین المللی غدیر بخشی از کارنامه درخشان علمی و فرهنگی ایشان به حساب می آید.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: جامعه امروز باید همواره قدردان زحمات و مجاهدت های علمای دینی نظیر آیت الله ابوالقاسم خزعلی باشند.
  
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.