معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: همزمان با نهم ذی الحجه مراسم دعای عرفه در ۱۴ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

برگزاری دعای عرفه در ۱۴ امامزاده شاخص خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،حجت الاسلام علی اکبر صفری افزود: دعای عرفه در جوار ۱۴ امامزاده شاخص استان با شرکت مردم و مسئولان و با سخنرانی ائمه جمعه و مداحی مداحان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این مراسم در شهرستان بجنورد در حرم مطهر امامزادگان حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام ناصر هدایتی، امامزاده محمدباقر(ع) اسفیدان با سخنرانی حجت الاسلام علی اسماعیلی و در امامزاده سیداسماعیل(ع) باباامان با سخنرانی حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان شیروان نیز مراسم روز عرفه در امامزاده حمزه رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان و در امامزاده غیبی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام چالاک برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری گفت: مراسم دعای عرفه در شهرستان اسفراین نیز در امامزاده سیدجعفر بن احمد(ع) با مداحی محمدنیا، امامزاده سیدجعفر بن موسی(ع) با مداحی نامی و حرم امامزاده سیدابراهیم(ع) با مداحی هادیان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مراسم روز عرفه در شهرستان فاروج در محل حرم امامزاده سیدجعفر(ع) سیاهدشت با سخنرانی حجت الاسلام وردی زاده و امامزاده عبدالرحمن(ع) خرق با سخنرانی حجت الاسلام سجادی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام صفری افزود: در شهرستان مانه و سملقان نیز آیین روز عرفه در محل امامزاده محمد دلاور(ع) با سخنرانی حجت الاسلام یحیی حسام و امامزاده ابراهیم(ع) انصار با مداحی مقتدایی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت:این مراسم در شهرستان گرمه نیز در محل امامزاده فخرالدین(ع) ایور با سخنرانی حجت الاسلام شیخ زاده و در شهرستان جاجرم نیز در جوار بقعه متبرکه خواجه علی بن مهزیار(ع) با سخنرانی حجت الاسلام محمد صالحی نیا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.