کتاب «نقد هرمونتیکی ادبیات غرب» اثر کامران پارسی‌نژاد توسط انتشارات «اندیشه جوان» منتشر می‌شود.

کامران پارسی‌نژاد، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتشار کتاب «نقد هرمونتیک ادبیات داستانی غرب» توسط انتشارات «اندیشه جوان» گفت: تمام کارهای کتاب «نقد هرمونتیکی ادبیات داستانی غرب» به اتمام رسیده است و تا 2 ماه دیگر منتشر خواهد شد.

وی افزود: در کتاب «نقد هرمونتیکی ادبیات غرب» سعی شده ادبیات غرب مورد بازخوانی قرار گیرد، در این کتاب جریان‌ها، نیل‌ها و شیوه‌های داستانی که در غرب وجود داشته و به ایران راه یافته است، یکبار دیگر از ابتدا بررسی می‌شود و به ابهاماتی که در خصوص این شیوه‌ها وجود دارد پاسخ می‌دهد.

این نویسنده ادامه داد: در بخش اول کتاب «نقد هرمونتیکی ادبیات غرب» به مکاتب ادبی جریان‌های حاکم بر ادبیات داستانی غرب، شیوه‌های مدرن داستان‌نویسی در آن می‌پردازم.

پارسی‌نژاد با اشاره به محتوای بخش دوم کتاب «نقد هرمونتیک ادبیات غرب» تصریح کرد: به آثار و زندگی نویسنده‌های شاخصی که در ایران و غرب شناخته شده‌اند در کتاب «نقد هرمونتیکی ادبیات غرب» پرداخته می‌شود. آثار این نویسندگان در این کتاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: شیوه‌ نقد در کتاب «نقد هرمونتیک ادبیات غرب» نقد هرمونتیکی است بدین معنا که کتاب بر اساس شیوه تاویل ادبیات غرب را نقد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.