40 هزار و 407 تن گندم از کشاورزان شهرستان همدان خریداری شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به ادامه خرید گندم مازاد کشاورزان افزود: تاکنون 45 میلیارد تومان، بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است .



حمید آهنگر گفت: دولت بابت خرید گندم کشاورزان شهرستان همدان 800 میلیون تومان بدهی دارد که تا روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود .


وی با اشاره به اینکه پارسال 47 هزار و 500 تن گندم از کشاورزان همدان خریداری شد ، افزود : میزان خرید گندم امسال در مقایسه با پارسال 13 درصد کاهش داشته است که امیدواریم با ادامه خرید در روزهای آینده جبران شود.


معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با اشاره به کاهش پخت نان سنگک سنتی در استان گفت : روزانه حجم زیادی از نان پخت شده در همدان به صورت غیرقانونی از همدان خارج و به خوزستان ارسال می‌شود که علت این امر کیفیت خوب نان همدان است .


رئیس شعبه تعزیرات حکومتی همدان نیز گفت : 6 ماهه نخست امسال 2 هزار و 582 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این شمار 2 هزار و 391 پرونده مختومه شده است.


علیرضا فضلی ارزش پرونده‌های تخلف را 19 میلیارد ریال بیان کرد و افزود : از این پرونده ها، 896 پرونده مربوط به نانوایی‌های شهر همدان بوده که 867 پرونده به ارزش 124 میلیون تومان مختومه شده است.

انتهای پیام/ ا


برچسب ها: همدان ، خرید ، گندم ، کشاورز ، غله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.