رئیس شورای مشترک ایران و یونان از سفر هیات ایرانی در یک ماهه آینده به یونان خبر داد و گفت: در پی راه اندازی اتاق مشترک یونان و ایران در یونان هستیم تا بتوانیم سطح روابط دو کشور را گسترش دهیم.

مهدی جهانگیری  رئیس شورای  مشترک ایران و یونان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به علاقه بخش خصوصی یونان برای افزایش مبادلات تجاری با ایران گفت: کشور یونان شرایط خاص خود را دارد و در سال گذشته مشکلاتی برای این کشور بوجود آمد، اما بخش خصوصی این کشور بسیار قوی است و علاقه مند به سرمایه پذیری و سرمایه گذاری است.

وی افزود: نشست‌هایی با سفیر یونان در ایران برگزار شده و سفیر یونان از تمایل فعالان تجاری این کشور برای افزایش مبادلات با ایران خبر داد و در این راستا قرار است که هیئتی از یونان به ایران سفر کنند.

نایب رییس اتاق بازرگانی تهران  از سفر هیات ایرانی در یک ماهه آینده به یونان خبر داد و گفت: در پی راه اندازی اتاق مشترک یونان و ایران در یونان هستیم تا بتوانیم سطح روابط دو کشور را  گسترش دهیم.

به گفته جهانگیری هم اکنون حجم مبادلات تجاری ایران و یونان نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون یورو است که رقم پایینی است و با توجه به ظرفیت‌های بالای دوکشور باید این رقم افزایش بیابد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سفر ، هیات ، ایرانی ، یونان ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار