جانشين پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان کرمان، از اجراي طرح ترافيکي ويژه‌ي مدارس در کرمان از روز چهارشنبه يكم مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام  پايگاه خبري پليس، سرهنگ يوسف نجفي با بيان اين‌که طرح ترافيكي ويژه بازگشايي مدارس از يكم مهرماه در سطح استان اجرا مي شود گفت: اين طرح در دو مرحله اجرا مي‌شود كه مرحله اول آن از چهارشنبه و همزمان با بازگشايي مدارس آغاز و تا 15 مهر ادامه دارد؛ ضمن اين‌که مرحله دوم اين طرح از 16 مهر آغاز مي‌شود و تا پايان سال ادامه مي يابد.

وي افزود: در اين طرح پليس با تمام توان نيروي انساني و خودرويي خود در سطح شهر به خصوص معابر اصلي که مدرسه در آن معابر قرار دارد، مستقر مي‌شود و براي تسهيل در عبور و مرور و روان سازي ترافيك و بازگشليي گره هاي ترافيكي تلاش خواهند کرد.

وي، از از خانواده‌ها خواست براي تردد دانش اموزان خود حتي المقدور از سرويس مدارس مصوب استفاده نموده و در صورت استفاده از خودروي شخصي ، در زمان حركت و مسير خود مديريت نموده و در زمان پياده كردن فرزند خود مقابل مدرسه به نحوي عمل كنند كه باعث مسدود شدن مسير نگردد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، ترافیکی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.