رئیس هیات کبدی استان گفت: تیم همدان قهرمان اولین دوره مسابقات کبدی دانش آموزی کشور در رامسر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود کوثری فرد با اعلام این مطلب افزود: اولین دوره مسابقات کبدی دانش آموزی پسران کشور با شرکت 18 استان از روز پنج شنبه 26 لغایت شنبه 28 شهریور ماه در اردوگاه شهید چمران شهر رامسر برگزارشد.

وی افزود: مسابقات کبدی دانش آموزی در رشته کبدی سالنی برگزار شد و تیم های شرکت کننده طبق قوانین با 7 بازیکن در این مسابقات به رقابت پرداختند.

رئیس هیات کبدی استان تصریح کرد: در این رقابت ها تیم های از کرمانشاه، مازندران، سمنان، اصفهان، زنجان، آذربایجان‌شرقی، سیستان‌و‌بلوچستان، قم، تهران،کردستان، خراسان‌رضوی، همدان، چهارمحال ‌بختیاری، آذربایجان‌غربی، گلستان و خراسان جنوبی از استان‌های حضور داشتند.

وی اقزود: در دور مقدماتی این رقابت ها تیم همدان با اقتدار تیم های قم، کردستان و گلستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.

محمود کوثری فرد تاکید کرد: در این مرحله نیز همدان از سد خراسان شمالی گذشت و به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت و در دیدار نهایی نیز کبدی کار نوجوان استان خراسان جنوبی را شکست دادند و قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: این قهرمانی حاصل استعدادیابی و برگزاری جشنواره کبدی همگانی بوده است و قطعا این تیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.