مایک هاکبی: اوباما به دنبال راضی کردن همجنس گرایان است

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد اوباما بیشتر از تقویت ارتش، به دنبال راضی کردن همجنس گرایان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، پس از انتخاب اریک فانینگ به سمت وزیر جدید نیروی زمینی ارتش آمریکا، مایک هاکبی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور روز شنبه اعلام کرد اوباما بیشتر از تقویت ارتش به دنبال راضی کردن همجنس گرایان است.

وی در بیانیه ای که از سوی کمپین انتخاباتی وی صادر شد اعلام کرد: واضح است که توجه اوباما به راضی کردن همجنس گرایان آمریکایی بیشتر از ارج نهادن به قهرمانان این کشور است. 

فرماندار سابق ایالت آرکانزاس همچنین گفت: تعداد خودکشی میان کهنه سربازان، از کنترل خارج شده و آمادگی ارتش به پایین ترین سطح رسیده است؛ اما اوباما به دنبال راضی کردن منافع گروه های لیبرال است؛ تا جایی که فردی که آشکارا همجنس باز بوده را به فرماندهی ارتش برگزیده است.
در صورت تأیید سنا، در تاریخ آمریکا فانینگ نخستین همجنس گرایی خواهد بود که عهده دار این سمت می شود. در بیانیه نامزدی فانینگ، باراک اوباما اعلام کرد: اریک سالها تجربه را برای این پست با خود به همراه دارد و من خوشحالم وی به منافع مردان و زنان ما در نیروهای مسلح پایبند است. من مطمئن هستم اریک سربازان آمریکایی را بصورتی متمایز رهبری خواهد کرد.
همچنین اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای دیگر اعلام کرد: فانینگ گزینه ای شاخص برای این سمت محسوب می شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار