طعنه استقلالی ها به پرسپولیسی ها!

دیروز چک استقلالی ها برگشت خورد تا مثل همیشه به ناگهان روزهای بی خبری در استقلال به پایان برسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  آبی ها تا اینجا فصل بسیار خوبی را سپری کرده اند و جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. آنها تنها یک بازی را باخته اند و طرفداران امیدوارند پس از دو فصل ناکامی دوباره تیمشان را در قامت یک قهرمان ببیند.
به نظر می رسد امسال هم بازیکنان تیم بسیار پخته تر و با تجربه تر شده اند و حداقل اکثر آنها دنبال پول نیستند. در این چند ساله هم اکثر بازیکنانی که به استقلال آمدند نشان دادند دنبال پول هستند و اگر پولشان را نگیرند، نه تمرین می کنند و نه بازی. در استقلال هم امسال چند موردی بوده ولی اکثر بازیکنان با تجربه تیم نشان داده اند دنبال پول نیستند و حتی تلاش می کنند تا جو را آرام کنند. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله اینکه استقلالی ها دوست ندارند تیمشان ببرد تا عرصه برای حضور دیگر مربیان تنگتر شود! در هر صورت دیروز هم بازیکنان استقلال می گفتند خبری از اعتصاب در این تیم نیست.
وقتی از چند بازیکن استقلال در این باره پرسیدیم می گفتند: «اصلا از این خبرها نیست. مشکل حل می شود و فعلا منتظریم. شک نکنید امسال اعتصاب در استقلال نداریم.» یکی دیگر از بازیکنان هم به شوخی در این باره گفت: «ما که مثل پرسپولیسی ها اعتصاب نمی کنیم!»


منبع: خبرانلاین


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار