مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: جشن عاطفه ها به منظور توسعه فرهنگ احسان و دستگیری از نیازمندان، هشتم مهر در سطح هزار و 100 مدرسه ی این استان، با حضور دانش آموزان و مربیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ وحید میرزایی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها در استان کرمان، 26 و 27 شهریور امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: این جشن هشتم مهر نیز به منظور توسعه فرهنگ احسان و دستگیری از نیازمندان در بین دانش آموزان استان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه 25 هزار دانش آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان چشم به راه کمک هستند، خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه، صرف دانش آموزان نیازمند همان مدرسه می شود.

میرزایی تصریح کرد: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس این جشن ملی برگزار می شود و کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور همه افراد خیر در مدارس بتوانیم گوشه ای از مشکلات مالی دانش آموزان نیازمند را در سال تحصیلی جدید برطرف کنیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: جشن ، عاطفه ها ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.