پسر جوانی كه در درگیری با پسرخاله اش با ضربات مشت او را به قتل رساند، در دادگاه كیفری استان تهران به قصاص محكوم شد.

قتل پایان درگیری مستانه پسر کشتی‌گیر با پسرخاله/ قاتل به قصاص محکوم شد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،  روز 22 خرداد سال 93 پسری به بیمارستان مراجعه كرد و درحالیكه خودش هم زخمی شده بود، به یك جنایت اعتراف كرد.

او به ماموران گفت: امروز در حالیكه مست بودم با پسرخاله ام درگیر شدم و او را با ضربه مشت كشتم.

با این اعترافات، ماموران به محل حادثه كه در ساختمانی نیمه كار بود رفتند و جسد مرد جوان را پیدا كردند و پرونده این پسر قاتل پس از بازسازی صحنه جنایت برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح روز گذشته متهم در مقابل هیات قضایی شعبه دوم ایستاد و از خود دفاع كرد و خانواده اولیای دم در این جلسه برای متهم درخواست قصاص كردند.

پسر جوان در حالیکه اشک می ریخت ابراز پشیمانی کرد و گفت: من و پسرخاله ام با هم دوست صمیمی بودیم و همیشه در کنار هم بودیم. روز حادثه هم با هم در ساختمان نیمه کاره نشسته بودیم و مشروب خوردیم. بعد از آن شروع کردیم به شوخی کردن و همدیگر را زدیم. ناگهان شوخی ها جدی شد و پسرخاله ام به من حمله کرد. او مرا کتک زد و چاقو کشید. من هم که در حالت طبیعی خودم نبودم با مشت به صورتش کوبیدم. از آنجاییکه چند سال پیش کشتی یاد گرفته بودم، مشتم مرگبار بود. برای همین از ترسم فرار کردم. ولی باور کنید قصد کشتن نداشتم و الان هم از کارم پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، محاکمه ، دادگاه ، پلیس ، قصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
على
۱۱:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
بايد اىنگونه افراد را از بين برد, شراب خورى!!!؟ مستى!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
کشتی .... مشت مرگبار ....... خشم اژدها ........ میمون مست.
Netherlands
عدالت اسلامی در ایران
۰۹:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
اعدام تنها گزینه اجرای عدالت در برابر این پسر نادان است چراکه اگر هم اعدام نشود مطمئنا همیشه دچار عذاب وجدان خواهد بود . بنابر این بهتر است به دار مجازات آویخته شود . باید در نظر بگیریم موضوع دار و هدف از اعمال چنین اعمالی علاوه و اجرای عدالت و حکم قاتل خواهد بود یک عامل مهم بازدارنده در مورد دیگر افراد شرور و بی منطقی خواهد بود که ممکن است قبل از هرگونه اقدامی با تصور چوبه دار از هر گونه اعمال خشونت آمیزی ممانعت نمایند .
آخرین اخبار