با گذشت 6 هفته از لیگ برتر فوتبال تیم ملوان همچنان بدون حامی مالی و مدیرعامل به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی که بدون آمدگی صددرصد فصل جدید را آغاز کرد تاکنون توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند اما احتمال ادامه همین روند با وضعیت فعلی این باشگاه در آینده کمی مشکل به نظر می‌رسد.

ملوان قبل از شروع فصل جدید خیلی دیر سرمربی را انتخاب کرد و به همین دلیل استارت تمرینات این تیم خیلی دیر زده شد. قوهای سپید فصل جدید را با کوله باری از مشکلات آغاز کردند.

ملوان حتی نتوانسته برد با بازیکنان فصل گذشته خود تسویه حساب مالی انجام دهد و همین مشکلات مالی سبب شد که این تیم نتواند حضور قدرتمندی در بازار نقل و انتقادات فصل پانزدهم داشته باشد و تنها به بازیکن سربازهای خود دل ببندد.

این وضعیت مالی تنها در جذب بازیکنان تاثیر‌گذار نبود بلکه باعث شد این تیم در کوتاه مدت دچار تغییرات فنی شده و در هفته سوم رقابت‌ها دست به تغییر سرمربی خود بزنند.

قلعه نویی که نتایج خوبی را در 2 فصل پیاپی در استقلال تهران به دست نیاورده بود در 2 بازی که هدایت ملوان را برعهده داشت یک پیروزی و یک شکست را به دست آورد.

پیروزی در هفته اول و در مقابل ذوب‌آهن در حالی رقم خورد  که سرمربی این تیم اصفهانی به شدت به وضعیت داوری معترض بود و همین موضوع باعث شد تا در همان ابتدا حاشیه‌هایی برای دو تیم آغاز شود.

قلعه نویی در بازی دوم در مقابل  تیم سابقش قرار گرفت و با ارئه یک بازی نسبتاً ضعیف در تهران با دو گل مغلوب استقلال شد . شاید همین شکست باعث شد تا قلعه نویی متوجه شود که با این تیم و مشکلاتش نمی‌توان به آینده امیدوار بود.

پس از آن که قلعه نویی تصمیم به ترک انزلی گرفت باشگاه ملوان با حمید استیلی به توافق رسید و قرارداد رسمی امضا کرد.

استیلی مربی بود که در تیم سابقش نتایج خوبی به دست نیاورده بود اما در هر صورت سرمربی ملوان شد.

از دیگر گزینه‌های سرمربیگری ملوان پس از قلعه نویی منصور ابراهیم‌زاده بود مربی که نتایج خوبی را با ذو‌آهن به دست آورده بود و حتی تا فینال آسیا هم پیش رفته بود.

اما این مربی حاضر به هدایت ملوان نیست چون شرایط تیم به گونه‌ای بود که به اعتقاد این مربی تنها یک مربی محلی می‌توانست اوضاع آن را تغیر دهد.

ملوان پس از حضور حمید استیلی بر روی نیمکت خود در مجموع بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر 5 بازی انجام داده است و موفق به کسب 3 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست شده است این نتایج در حالی حاصل شده است که ملوان هنوز با رقبای جدی بازی انجام نداده است.

ملوان در مقابل گسترش فولاد تبریز در انزلی شکست خورده و در مقابل نفت در تهران هم به تساوی رسیده است در حالیکه نفت امسال هیچ شباهتی به تیم سال گذشته‌اش ندارد و اما پیروزی‌های این تیم هم در مقابل عقاب دسته سومی در رقابت‌های جام حذفی و راه آهن واستقلال خوزستانی رقم خورده که وضعیت چندان خوبی در جدول ندارند.

در مجموع ملوان اوضاع خوبی ندارد 6 هفته از آغاز لیگ می‌گذرد و این تیم هنوز نه مدیرعامل دارد نه اسانسر دارد و نه پولی دارد که به بازیکنان بدهد و حتی در هفته سوم هم سرمربی خود را تغییر داده است.

این تیم که بدهی‌های زیادی را از سال‌های گذشته به دوش می‌کشد در این فصل حتی تا مرز اعتراض جدی بازیکنان پیش رفت که با یک سری قول و قرارها درباره شرایط به اوضاع عادی برگشت.

اما قطعاً مشکلات دیگری هم وجود دارد که به همین مقدار خلاصه نمی‌شود اما از آنجایی که بازیکنان، سرمربی تیم و سایر مسئولان علاقه چندانی به مصاحبه و پاسخگویی در مورد مسائل این تیم ندارند را به همین مقدار بسنده می‌کینم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار