حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا که با مهار پنالتی مهدی طارمی نقش مهمی در شکست پرسپولیس داشت، به دلیل مصدومیت دیدار جام حذفی این تیم را از دست داد.

غیبت ناجی سایپا در جام حذفی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: تیم فوتبال سایپا پس از برد برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برای جدال مقابل سیاه‌جامگان مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌شود. از این رو نارنجی‌پوشان ساعت 15:15 امروز عازم مشهد شدند.

** غیبت ناجی سایپا در جام حذفی
حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا که با مهار پنالتی طارمی مهاجم پرسپولیس و همچنین چند واکنش خوب از عوامل پیروزی نارنجی‌پوشان در دیدار 2 تیم  لقب گرفت با مصدومیت از ناحیه مچ پا بازی جام حذفی مقابل سیاه‌جامگان را از دست داد.
ضمن این که میلاد میداودی با کنار گذاشته‌شدن از لیست سایپا به دلیل مسائل انضباطی در تقابل با حریف مشهدی، شاگردان مجید جلالی را همراهی نخواهد کرد.

** لغو نشست خبری جلالی 
نشست خبری مجید جلالی و سعید رمضانی سرمربیان تیم‌های سایپا و سیاه‌جامگان به علت دیر رسیدن پرواز سایپا به مشهد لغو شد و آن‌ها  در نشست خبری پیش از دیوار 2 تیم شرکت نمی‌کنند.

** سایپا در مشهد تمرین نمی‌کند
تیم فوتبال سایپا به علت دیر رسیدن پرواز به مشهد در این شهر تمرین نمی‌کند.

** رحمانی تنها ملی‌پوش امید سایپا
ماهان رحمانی تنها بازیکنی از تیم سایپا است که از سوی محمد خاکپور سرمربی ملی امید برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا به اردو دعوت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار