دانش‌آموزان و معلمان مسیحی در اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی اعتصاب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ان‌بی‌سی، 33 هزار دانش‌آموز و معلم مسیحی در اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز رژیم‌ صهیونیستی اعتصاب کردند. این افراد که مشغول تحصیل در مدارس تحت حمایت کلیسای کاتولیک هستند، به میزان بودجه دریافتی خود معترض هستند. معترضان می‌گویند بودجه مدارس مسیحی نسبت به دیگر مدارس، به میزان چشم‌گیری کاهش یافته است.

یکی از معترضان گفت: «ما شهروند اسرائیلی هستیم و به قانون احترام می‌گذاریم. ما در مدارس به کودکانمان می‌آموزیم دیگران را دوست بدارند. اینها ارزش‌هایی است که ما به آن باور داریم». اما وی در ادامه افزود قلباً بر این باور است که تصمیمات این رژیم نژادپرستانه است. وی گفت: « من از تبعیض اعمال شده آگاهم و سعی دارم آن را از فرزندانم پنهان کنم. مدارس یهودی بودجه کامل دریافت می‌کنند. این در حالیست که بودجه ما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است».

دانش‌‌‌‌‌‌آموزان مسیحی، والدین و معلمان آن‌ها در مقابل دفتر وزارت آموزش رژیم صهیونیستی برای اعتراض به کاهش بودجه تجمع کردند. وزیر آموزش رژیم صهیونیستی تاکنون از پاسخ به سوال معترضان درخصوص میزان بودجه تخصیص یافته به مدارس مسیحی، امتناع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار