جنگ هشت ساله، جنگ دو کشور و دو ارتش نبود؛ جنگ ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملتی که تصمیم داشتند حداکثر فشار ممکن را از لحاظ اقتصادی و غیره بر او وارد بیاورند بود، تا از راهی که در پیش گرفته برگردد.

جنگ هشت ساله؛ ائتلاف نانوشته جهانی علیه ایران بودبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد:

جنگ هشت ساله، جنگ دو كشور و دو ارتش نبود؛ جنگِ يك ائتلاف نانوشته جهانى عليه ملتى كه تصميم داشتند، حدّاكثر فشار ممكن را از لحاظ نظامى، اقتصادى و غيره بر او وارد بياورند بود، تا از راهى كه در پيش گرفته برگردد؛ ولى نتوانستند.          "مقام معظم رهبری حفظ‌ الله"

دفاع، مقدس‌ترین عبارت آشنا برای ایرانیان است و واژه دفاع مقدس سال‌هاست که با پوست و استخوان این ملت آزادیخواه عجین گشته است. ملتی که در تاریخ معاصر خود هرگز آغازگر هیچ تجاوزی نبوده‌اند و قهرمانانه در همه برهه‌ها از تمام ارزش‌ها و ارضیت خود دفاع کرده‌اند.

31 شهریور 59 سرآغاز فصل نوین از تاریخ کشوری است که در بهمن 57 بساط طاغوت را در هم پیچیده و حکومت اسلامی را برگزیدند، دفاع مقدس با همه جلوه‌های شکوه و عظمت خود پیام بزرگی برای همه جهان استکبار داشته و دارد و آن عبارت است، از مقاومت تا پای جان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی. یقینا ثبات امنیتی و آسایش امروز کشور در همه سطوح مرهون ایثارگری فرزندان این ملت است.

قدردانی از ایثارگرانی که آن جلوه‌های شکوه را آفریدند وظیفه اصلی مسئولان کشور و آحاد جامعه بوده و مهم‌تر از آن حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و پیام‌های بزرگ آن است. پیام شهدا در این عرصه حساس و تاریخی کشور عدم سازش و تسلیم در مقابل ابرقدرت‌هاست پیام شهدا چیزی نیست جز حمایت و پیروی همه جانبه از ولایت و پیام شهدا این است که ما می‌توانیم و دفاع همچنان باقی است.

دفاعی که امروز در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور شکل گرفته و بازهم جوانان غیور این مرز و بوم مظلومانه و با تمام توان در آن می‌جنگند تا ایران اسلامی همچون گذشته سرافراز و سربلند باشد و جمهوری اسلامی الگویی باشد برای همه آزادیخواهان جهان.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در این ایام مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام ره و شهداء عزیز همچنین تقدیر از ایثارگری ایثارگران کشور فرصت را غنیمت شمارده و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای حفظ الله تجدید بیعت نموده و عرضه می‌داریم فرزندان شهدا و ایثارگران کشور همچون پدارن خود تا پای جان بر سر بیعت الهی خویش هستند و منتظر اشارتی از آن رهبر فرزانه‌اند.

و من‌الله توفیق

"جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار"

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار