خدمتگزار گفت: جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران میهمان استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وجه اله خدمتگزار به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند، افتتاح ساختمان تامین اجتماعی استان، افتتاح تصفیه خانه آب شرب بیرجند و حضور در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های پیش بینی شده در سفر معاون اول رئیس جمهوری به خراسان جنوبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این سفر تنی چند از وزرای محترم، معاونین وزراء و نیز مسئولین و روسای سازمان‌های کشوری نیز حضور خواهند داشت، یادآور شد: در این سفر وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و رئیس گمرکات کشور به استان سفر خواهند کرد.

وی به تنظیم برنامه ششم توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این سفر می‌تواند یک فرصت مناسب برای گنجاندن نیازها، درخواست‌ها و مشکلات استان در برنامه ششم توسعه کشور باشد.

وی با بیان اینکه در این سفر تلاش خواهیم کرد تا مسئولین و وزرای مربوطه با ظرفیت‌ها و نیز مشکلات استان از نزدیک آشنا شوند، گفت: در سفر وزراء به استان نیز مسئولین استانی ذی ربط برنامه های جانبی خود را خواهند داشت تا بتوان از این سفر نهایت بهره گیری را انجام داد.

وی موضوع تامین آب شرب، کشاورزی و صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار خصوصاً برای روستائیان و مرزنشینان، توسعه اقتصاد مرز و نیز رفع مشکلات مربوط به حوزه گمرکات استان را از جمله نیازهای مهم استان در این سفر دانست و تصریح کرد: امیدواریم این سفر دارای آثار و برکات خوبی در بخش های مختلف برای استان بوده و بتواند به روند توسعه بیش از پیش استان کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار