دبیر شورای سیاستگذاری ورزشی صدا و سیما گفت: شرکت طرف مذاکره با ما برای پخش بازی نفت تهران خواسته‌های غیر منطقی داشت بر این اساس این بازی را پخش نکردیم.

 خواسته‌های غیر منطقی مانع پخش بازی نفت شد به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین ذکایی عنوان کرد: ما از اهمیت این مسابقه به خوبی آگاه بودیم اما شرکتی که با آن برای پخش دیدار نفت تهران مقابل الاهلی امارات مذاکره کرده بودیم. خواسته‌ها و شروط غیر منطقی داشت به همین دلیل نتوانستیم سیگنال این بازی را دریافت کنیم.

ذکایی بیان کرد: ما از اهمیت این بازی با اطلاع بودیم اما زمانی که کار از اصول حرفه‌ای خود خارج شود و بحث منافع مالی و بیت‌المال پیش بیاید مجبور به مقاومت هستیم چرا که در این صورت در پخش رویدادهای بعدی دچار مشکل خواهیم شد.

وی درباره خواسته‌های شرکت طرف مذاکره کننده، گفت: مسائلی در جزئیات از جمله بحث‌های مالی وقتی باعث شد که با شرکت مربوطه به توافق نرسیم به هر حال خواسته‌ها و شروط آنها غیر معقول بود.

دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما درباره گفتارهای منصوریان که از حضور عوامل برنامه 90 در امارات تشکر کرده است، تصریح کرد: برنامه 90 به تنهایی تصمیم گیرنده نیست و با مجوز گروه ورزشی شبکه سه و مدیران شبکه به امارات رفته بود.

این موضوع نشان می‌دهد که شبکه سه سیما برای حضور نفت در آسیا اهمیت زیادی قائل بود.

ذکایی بیان کرد: از منصوریان دوست خوبم توقع داشتم قبل از اینکه موضوع منافع ملی و اینکه صدا و سیما هر جا منفعت مالی نداشته باشد بازی‌ها را پخش نمی‌کند را اعلام کند اطلاعات لازم را جمع آوری کرده با از خود ما سوال می‌کرد و بعد به اظهار نظر می‌پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما این موضوع را به حساب فشارهایی که روی این تیم برای کسب نتیجه وجود داشت، می‌گذاریم و امیدواریم منصوریان همچون گذشته در ادامه راه نیز موفق باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار