مراسم تجلیل از دانش آموزان نمونه تیپ 116 قزوین با حضور فرماندهان، مسئولین و خانواده های محترم کارکنان در سالن 29 فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان نمونه تیپ 116 قزوین با حضور فرماندهان، مسئولین و خانواده های محترم کارکنان در سالن 29 فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
فرمانده تیپ 116 قزوین در این مراسم خطاب به خانواده های کارکنان گفت: با یک نگاه کلی و گذرا به کشورهای منطقه در می یابیم که امنیت، آسایش و آرامش از این کشورها رخت بربسته است . اما اکنون امنیتی که در کشور ما حکمفرماست به برکت خون شهیدان و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار نیروهای مسلح ج.ا.ا است.

سرهنگ بیژن فلاحی در ادامه با سهیم دانستن خانواده های نظامیان در این امنیت گفت: شما خانواده های محترم نظامیان در این امنیت سهیم هستید چرا که شما بزرگواران توانسته اید با ایثار، ازخودگذشتگی و صبر خویش شرایطی را برای رزمندگان اسلام مهیا  کنید تا آن ها با فراغ بال به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

وی افزود: موفقیت دانش آموزان تیپ 116 نیز حاصل فداکاری و تلاش شما همسران کارکنان می باشد که توانسته اید با ایجاد محیط و فضایی آرام، زمینه و شرایط لازم را برای ممتاز و نمونه شدن فرزندانتان فراهم آورید.

فرمانده تیپ 116 افزود: ممتاز شدن خیلی خوب است ولی مهم ممتاز ماندن و خوب ماندن است . شما خانواده های کارکنان تلاش کنید تا انشاالله فرزندانتان بتوانند با ترسیم هدف و برنامه ریزی لازم در همه زمینه ها ازجمله تحصیلی، اخلاقی، ورزشی و ... ممتاز و نمونه باشند.

در پایان این مراسم به دانش آموزان ممتاز هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار