فیلم «یخ در بهشت» به نویسندگی قربان محمدپور و کارگردانی رسول محمدی، پس از نهایی‌شدن تست گریم بازیگران به مرحله تصویربرداری نزدیک شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی گروه، فیلم «یخ در بهشت» به کارگردانی رسول محمدی،در حالی آماده کلیدخوردن شد که تست گریم بازیگران اصلی این فیلم به سرانجام رسید. فیلمنامه این فیلم را قربان محمدپور نوشته و رهام تربیت بازنویسی نهایی آن را بر عهده داشته است.

تا کنون حضور حمید لولایی،رضا توکلی نفیسه روشن،امیرمحمد زند، حسین کوهستانی و امیر آزاد در تیم بازیگران فیلم «یخ در بهشت» قطعی شده که مرحله تست گریم آنها با موفقیت و رضایت کارگردان انجام پذیرفت. تست گریم «مجید محمدی» نیز پذیرفته شده و او به عنوان بازیگر با این فیلم معرفی خواهد شد.

همچنین «سید محسن اورنگ» تهیه‌کننده و مشاور کارگردان فیلم «یخ در بهشت»، سایر عوامل این اثر اجتماعی را به شرح زیر معرفی کرد: هوشنگ غفوری(مدیر تصویربرداری)،دانش کریمی(طراح چهره‌پردازی)، محمد امامی (صدابردار)، مهدی ایروانی(تدوین)، سعید جلیلی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)،لیلا منصوری (طراح صحنه و لباس)،آرش شاه‌محمدی (عکاس)، محمد بیاتی(مدیر تدارکات)،صبا قاسمی و محسن آزاد(دستیاران کارگردان)، فاطمه نجاریان(منشی صحنه)، بابک سعیدی،رامین غفوری و رضا خداداد (گروه تصویر و نور)،صفا ظلی و رودان محمدی (مجریان گریم)، حامد آقاعلیخانی و سارا افشار (گروه صحنه و لباس)، محمدرضا انصاری (دستیار صدا)، محمد مالکی و رضا سُلگی (دستیاران تدارکات)، احمدرضا حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی).

رسول محمدی پیش از این فیلم‌های «ارثیة پرماجرا» و «شاهزاده و گدا» را برای شبکة خانگی کارگردانی کرده است.

گفتنی است فیلم «یخ در بهشت» درباره جوانان و معضل اعتیاد است که برای پخش در شبکة خانگی تولید و آماده می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار