معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار خوی و بخشداران مرکزی و قطور معارفه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار خوی و بخشداران مرکزی و قطور با حضور مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه و فرماندار، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد.

مصطفوی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه اظهار داشت: دولت در سال 94 دو امر مهم و اساسی را به عنوان اولویت کاری خود قرار داده که یکی بحث مذاکرات هسته ای است که توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های تیم مذاکره کننده به موفقیت دست یابد و دیگری، انتخابات می باشد که امیدواریم در 7 اسفندماه شاهد دو انتخابات باشکوه خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس باشیم .

وی افزود: برای دستیابی به مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات باشکوه باید چهار اصل را رعایت کنیم: 1- زمینه سازی برای مشارکت گسترده مردم، ما بعنوان مسئولان دولتی وظیفه داریم زمینه را برای حضور مردم فراهم کنیم و حضور کاندیداهایی از سلایق مختلف می تواند در این راستا بسیار موثر باشد 2- امانتداری، همه ما مسئولان وظیه داریم رأی مردم را بعنوان امانت بزرگ حفظ نموده و اعتماد مردم را جلب نمائیم 3- بی طرفی، کارکنان دولت طبق قانون انتخابات نباید در وقت اداری بر نفع یا علیه نامزدها تبلیغ کنند 4- توجه به قانون، ما باید با سرلوحه قرار دادن قانون انتخابات، در برگزاری سالم آن گام برداریم .

مصطفوی با اشاره به عملکرد دولت در دوسال اخیر تصریح کرد: کنترل و کاهش تورم از 40 درصد به کمتر از 15 درصد، افزایش رشد اقتصادی از منفی 6 درصد به مثبت 3 ، کاهش هزینه های درمان و داروی مردم از 37 درصد به کمتر 7 درصد از عملکردهای مثبت و سازنده دولت در دوسال اخیر علیرغم مشکلات، کمبود منابع و فشارهای خارجی می باشد .

وی در رابطه با زمان ثبت نام کاندیداها نیز گفت: از 26 آذرماه بمدت یک هفته ثبت نام از نامزدهای خبرگان رهبری در محل فرمانداری ارومیه آغاز و از 28 آذرماه نیز بمدت یک هفته از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری های حوزه انتخابیه ثبت نام بعمل خواهد آمد؛ همچنین از 29 بهمن ماه مدت زمان تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد که برای انتخابات خبرگان رهبری بمدت دو هفته و برای مجلس شورای اسلامی یک هفته می باشد .

فرماندار خوی نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییرات مدیریتی بر مبنای تصمیمات مبتنی بر مصلحتهای مدیریتی است نه سیاسی اظهار داشت: آنچه که در جابجایی مدیران حائز اهمیت است لیاقت، شایستگی، قابلیت، تجربه، همت و غیرت سازمانی و همچنین همراهی با سیاست های دولت می باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیران وزارت کشوری مدیران سیاسی هستند نه فعالان سیاسی افزود: با توجه به اینکه مدیران وزارت کشوری مدیران عمدتأ فرابخشی بوده و در سطوح و بخش های مختلف درگیر هستند بیشتر از همه مدیران در معرض نقد و بررسی قرار دارند .

سیوانی با بیان اینکه ما به عنوان نماینده قوه مجریه موظف به پیروی از سیاست های دولت هستیم تصریح کرد: وظیفه ما پرهیز از تنش، سطحی نگری و حاشیه پردازی می باشد و همچنین متعهد هستیم با حفظ انسجام، هماهنگی و همدلی و با حفظ چارچوب کلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخگوی مطالبات مردم بوده و در جهت رشد و توسعه شهرستان گام برداریم.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات "احمدعلی اسدپور" معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرماندار، "محرم اکبر زاده" معاون سابق برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و "قاسم نصیر زاده" بخشدار قبلی قطور تقدیر به عمل آمد و "علی محمدی ایروانلو" به عنوان معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرماندار، "محمد آذرهوا" بعنوان بخشدار جدید مرکزی خوی و "جواد شکورلو" نیز بعنوان بخشدار جدید قطور معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قطور ، سیاسی ، معاون ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.