مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور پس دو روز رقابت در دو رشته ریکرو و کامپوند با معرفی نفرات و تیم های برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در روز های 26 و 27 شهریور ماه بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سنندج برگزار شد.

این مسابقات با حضور 13 استان از سراسر کشور برگزار گردید و شرکت کنندگان در مسافت 30 متر به مدت دو روز در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، اصفهان، فارس، یزد، زنجان و کرمان استان های شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

در پایان در بخش آقایان در رشته کامپوند شاهپور رضا کاظمی از زنجان ، امین صفدری از همدان و سید محمد مصطفی حسینی از همدان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

درنتیجه تیمی استان همدان در جایگاه اول ایستاد ، یزد دوم شد و کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.

در رشته ریکرو متین سبزی از لرستان مقام نخست را بدست آورد ، سید شهاب طاهری از اصفهان درجایگاه دوم قرار گرفت و صدرا جمالی خبیر از آذربایجان شرقی عنوان سوم را از آن خود کرد.

در نتیجه تیمی استان های اصفهان ، کرمان و لرستان به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در بخش بانوان رشته کامپوند فرشته قربانی از زنجان صاحب مقام اول شد ، شیوا بختیاری و مژگان مژگانی از همدان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در نتیجه تیمی : استان همدان بر سکوی اول ایستاد ، یزد در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان مقام سوم را بدست آورد.

آیتک جلوسیان از آذربایجان شرقی ، مریم نادعلی و مریم توکلی از لرستان مقام های اول تا سوم رشته ریکرو را به خود اختصاص دادند.

همچنین استان های یزد ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، مسابقات تیرو کمان قهرمانی کشور با حضور 86 شرکت کننده به مدت دو روز در مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.